سلام خانوما چی بخورم شیرم چرب بشه؟؟؟

۴ پاسخ

سلام شیر نارگیل ، شیرینی نارگیلی ، بستنی ،بادام و پسته

من قرص کلسیم و امگا۳ و آب هویج و مغزیجات میخوردم تا دوماهگی وزنش عالی بود تو سه ماهگی یک ماه نتونستم بخورم وزنش زیاد نرفت جلو
الان بازم شروع کردم بخورم انشالله خوب میشه
تو هم بخور

قرص کلسیم

یک روز در میون یه دونه قرص امگا۳ بخور

سوال های مرتبط

مامان بنیتا سادات مامان بنیتا سادات ۸ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۵ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی
مامان آرسام👼💙 مامان آرسام👼💙 ۶ ماهگی