۹ پاسخ

ویبره مانند احساس میکنی؟

در حد نبض یا ترکیدن حباب اره😍

در حد نبض اگه حس کنین

نه اصلا تا۱۸به بعد

من هنوز 18هفته هستم هس نمیکنم تکون خوردناشو

اگه مثل نبض احساس میکنی اون واسه نی نی نیست به خاطر خون رسانیه

آره من از ۱۳ هفته حسش کردم فهمیدم

نمیدونم

14و6روز

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه‌ی خدا مامان معجزه‌ی خدا هفته سی‌وهفتم بارداری