۱ پاسخ

ما دیروز زدیم دوتا خوراکی دوتا تزریقی
شکر خدا خوب بود استا رو سر۴ساعت مرتب میدم تب نکرده از دیروز شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان دلوین 👧❤ مامان دلوین 👧❤ ۱۶ ماهگی