۴ پاسخ

من خودم بخاطر اینکه نزدیک های عید بود ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم ،آخرین روز کاری سونوگرافی بود
دکتر هم گفت مشکلی نداره

من۱۶رفتم🤭

نه خوبه منم همون موقع رفتم بعد سن بارداریم و زد ۱۸ هفته و یک روز

نه خوبه میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تابش کوچولو🩵 مامان تابش کوچولو🩵 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی🥹 مامان تو دلی🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌ونهم بارداری