۵ پاسخ

واای ک چقد می‌چسبه اوایل ک حالم بد بود خیلی میچسبید

اول بستگی به طبع بدنت داره ولی اگه طبعت سرده زیاد نخور سردی یا اگه میخوری باهاش گرمی هم بخور

فشار رو میاره پایین

فردا درست کنم بخورم دلم خاست 😄😂😂

فشارت نیوفته یه وقت

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری