ار۶ برا من ان تی ۳۶ بود توی آنکمالی شد ۲۹ ،الانم یه هفته سرکلاژ کردم
عزیزم تاریخ زایمانت بامن یکیه البته من سزارینم
حتما نشون دکتر بدین احتمالا باید سرکلاژ بشین
برا من ۴۵ بود دو هفته بعدش شده بود ۳۶/۵
جنسیتش دختره؟
رعایت نکنی کمتر میشه یکم استراحتت رو بیشتر کن به نظرم شیاف پروژسترون هم استفاده کن پله بالا پایین نرو
اگ خیلی فشار ب خودت بیاری اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.