۴ پاسخ

جاروبرقی و طی نمیکشی؟
پله بالا پایین نمیری'؟
من این کارها رو کردم جفتم اومده پایین و سرویکسم کم شد
دکتر شیاف نداد بهت'؟

چیکارا میکردی ک اومد پایین ‌؟
میشه بگی
چون منم نوبت سونو دارم میخوام ببینم کارایی ک تو کردی آیا منم کردم ک اومده پایین 🥲یا ن

ن میره بالا
نگران نباش

بعله منم همینطوری یهو از 42رفت 33دکترم برام پساری گذاشت

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری