۷ پاسخ

برای من ۴۳ هستش کمه؟؟؟

استراحت کن لطفا

منم بارداری قبلیم سونو شکمی ۳۰ بودم،ولی واژینال دادم۳۲.با شیاف و استراحت تا آخر رسوندم خداروشکر

شیاف بزار استراحت کن می‌ره بالا پاهاتم بالا بگیری خوبه فک کنم

استراحت مطلق کن یک هفته ای میاد بالا استرس نداره اصلا

واژینال دقیقه

تا ۳۰خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان ویهان 💙🧸 مامان ویهان 💙🧸 ۹ ماهگی
مامان دخترم وتو دلی💕 مامان دخترم وتو دلی💕 هفته بیست‌وششم بارداری