۷ پاسخ

نه بابا من همیشه میخورم عربا و بلوچا تا غذا تند نباشه اصلا نمیخورن

نه نداره

من ویارم تندیه😖

سعی کن نخوری خواهر من بچه تندی دوس نداره

نه چیزی نمیشه

نه بالا

نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی