۹ پاسخ

سلام‌گلم بهتره کوچولوت؟
اگه حس میکنی تبش دیگه خطری نداره
بیارش خونه
خونه بهش رسیدگی کن بهتره و مطب شخصی ببر.

واقعا وای منم چن وقت دیگه بایدمال دخترم بزنم استرس گرفتم براواکسن ۲.۴هم اذیت شد؟

بعدا بيا خبر بده

عزیزم حال بچت چطوره؟

منم بچم تب کرد جا واکنشم سفت شد وقرمز الان که جا واکسنش یکم شل شده امروز بچم تب کرده یهو خیلیم داره بی قراری میکنه و بیدارع

امروز زدید؟؟

خیلی بد🥹🥹🥲دختر منم تا چند روز مریض شد خاک تو سرشون کنن سه تا تزریقی بود دوتا خوراکی

چطور مگه چیشده

چرا؟خدا بد نده

سوال های مرتبط

مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی