خانوما ازمایش بتا باید صبحونه نخورده برم

۶ پاسخ

نه عزیزم هرموقع بری

ن عزیز نیاز ب ناشتایی نداره

فرقی نداره گلم برو انشالله بارداری عزیزدلم برای منم دعا کن که باردار شم

نه ربطی نداره به ناشتا بودن آزمایش بتا رو هرموقع از روز که خواستی میتونی بدی

ن نیاز ب ناشتایی نیست

ن گلم ربطی نداره هرموقع از روز بری

سوال های مرتبط

حسنی حسنی قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری