دوستان دال عدس هم نفخ داره ؟ قبلش میزارید خیس بخوره؟؟

۳ پاسخ

اره یه سه چهار ساعت بمونه کافیه

آره
من از شب می‌زارم خیس بخوره

یه ساعت خیس بخوره

سوال های مرتبط

مامان رَسا👶🏻🩵 مامان رَسا👶🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ضحی مامان ضحی ۱ سالگی
مامان آقا پویان مامان آقا پویان ۱۲ ماهگی