مامانا دال عدس لازمه که خیس بخوره؟؟

۵ پاسخ

من خیس میزارم
بخدا چند بار درست کردم تو بگو بپزه 😐 یکی میگه همزدی نپخته یکی میگه از قابلمه یکی میگه آب یخ ریختی

بله من شب تا صبح میذارم خیس بخوره

نه نمیخواد

خیس میخوره اصلا دیگ‌نمیپزه

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان آقا پویان مامان آقا پویان ۱۲ ماهگی
مامان ضحی مامان ضحی ۱ سالگی