خانوما شما دال عدس و خیس میکنید ؟

۵ پاسخ

نیم ساعت

اره تایم کم. شاید. نیم ساعت تا چهل دقیقه مثلا

همه حبوبات خیش بشن برای بچه بهتر ۱تا۲ساعت کافیه برای دال عدس و عدس

نیاز نیست

خیس بشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان رَسا👶🏻🩵 مامان رَسا👶🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آقا پویان مامان آقا پویان ۱۲ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی