مامانا. دال عدس نیاز ب خیس شدن داره

۳ پاسخ

از کی مجازه دال عدس؟

من بعضی وقتا خیس میکنم بعضی موقع هام که عجله دارم خیس نمیکنم...خیلی نیازی نداره...۱۰دیقه هم تو آب بمونه خوبه

من نیم ساعت خیس میکنم

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان رَسا👶🏻🩵 مامان رَسا👶🏻🩵 ۱۲ ماهگی