سلام مامانا دال عدس هم نیاز است نفخ شو بگیری ؟

۳ پاسخ

والا من نمیخیسونم ولی ۳ ۴ ساعت میپطم کلا غذاهاشو میپزم

چی میپزی با دال عدس ؟

یکم خیس بخوره بهتره من دیشب درست کردم وقت نشد خیسش کنم ولی زیاد پختم

سوال های مرتبط

مامان آقا پویان مامان آقا پویان ۱۲ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱ سالگی