۴ پاسخ

ی میل میدم

پسر من میخوره دوسش داره
۱ میل

من دادم خوب بود میخورد

اصلا نخوردن طعمش رو دوست نداشتن.سیدرال از اول میدادم بعد پیدا نبود چند وقت اینو‌دکتر گفت بده دادم نخوردن دیگه تا الان تازه سیدرال باز پیدا کردم شروع کردم.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هجدهم بارداری