هویج پلو بخاطر هویجش مشکلی داره مگه؟؟

۷ پاسخ

شیرینی نخور بدبخت میشی..اگه قند بگیریا...منم جفتم قدامیه مال همیه دور میزنه...بچه اول همینطوره

من که زیاد خوردم تا الان تو ماکارونی تو مرغ تو پلو تو سالاد

نه عزیزم بخور

اینقدر دلم به هندونه میخاد...دائم میمیرم برای یه چیزی

نه عزیزم اب هویج تو حجم زیاد ضرر داره نه یکی دوتا هویج

من چند بار خوردم

نه چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ِ هلنا👩🏻 مامان ِ هلنا👩🏻 ۴ ماهگی
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا تولد
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه کوچولو🩷 مامان ماه کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری