هویج خام ت بارداری مشکلی داره؟

۱۰ پاسخ

نه من آب هویج هم میخورم

اگه زیاد بخوری بله ولی نصف یه هویج متوسط چیزی نمیکنه

در حد توی غذا خیلی هم خوبه آب هویج اصلا خوب نیست

هیچی استفاده کم و ب اندازش ضرر نداره و هرچیزی استفاده زیادش ضرر داره

والا من که هم هویج زیاد خوردم هم آب هویج تا به الان
خداروشکر مشکلی هم پیش نیومده

من ک هوسم میشه میخورم مثلا هفته ای یکی

اما زیادبله ویتامین Aبالاس
به همین دلیل میگن خوب نی

سلام مقدارکم مشکلی نداره

میگن باعث سقط میشه.اما اگ هوس کردی یدونه مشکلی نداره

نه اب هویج و مقدار زیادش خوب نیست مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری