۶ پاسخ

به خاطر ویتامین aنباید خیلی مصرف بشه جیگر هم به خاطر همین ممنوعه

سلام‌خوردن آب هویج در حجم زیاد و هر روز بده
مقداری ک تو غذا و سالاد باشه یا روزی ۱ _۲ تا خالی کاری نمیشی
نترس

کم عیب نداره بیشتر ۳ ماهه اول خطرزا هست

نه اصلا نوش جونت

یکی دوتا مشکل نداره

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وششم بارداری