۶ پاسخ

عزیزم من تا الان گاهی وقتا میخوابم چون دیسک کمر دارم کمرم درد میکنه واسه همین .تا الان چیزی نشوده انشاالله از این به بعد هم چیزی نمیشه

۱۸ هفته

من از اولي. كه فهميدم نخوابيدم ولي معمولا از ١٧-١٨هفته به بعد

از ۲۰ هفته. البته برا چند دقیقه اشکالی نداره

از ۲۰ هفته

ازالان نخواب

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس و نامین مامان نفس و نامین هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری