خانوما چرا باید سونو واژینال بریم؟

۴ پاسخ

چون سونوی شکمی الان مشخص نمیکنه ساک بارداریو .منم سونوی واژینال دادم
دکتر میخواد متوجه بشه بارداری خارج رحمی هست یانه

نرو وقتی برو که شکمی دیده بشه چه کاریه

به خاطر اینکه برای تشکیل قبل زود رفتید .۸هفته بهتر

تو هفته.ی شما با سونو واژینال ساک بارداری رو زودتر میشه دید

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان هفته نوزدهم بارداری