مامانا علامتای سرماخوردگی نوزاد چیه

۲ پاسخ

ابریزش و تب

من بچهام سرما خوردن سرفه ابریزش شدید بینیشون بیش از حد کیپ میشد خس خس سینه هم بخاطر چرکی شدن سینه اتفاق میوفته

سوال های مرتبط

مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی