مامانا الان تو هفته ی من تهوع عادیه؟😑

۳ پاسخ

منم تهوع دارم با سوزش معده

اسید معده مردم من دیگه اگه شربت و قرص نخورم خواب ندارم

تهوع نیس ک اسید معده هس

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۳ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی