۷ پاسخ

من مثل جوجه نیزارم‌توی نواد البته مواد زیادی نمیخاد زعفرون و نمک و فلفل و پیاز

من اب لیمو میزنم بعد سرخ میکنم خیییییلی خوشمزه میشه

من همینجوری سیخ میزم و نمک میپاشم بهشون و کباب میکنم

من یکم تفت میدم با پیاز داغ فراوون با سیر تازه ادویه همه چی میزنم رب سیب زمینی نگینی هم توش میریزم تقریبا تند میشه غذاش هم میتونی کته بزاری کنارش هم با نون بخوری

ی چن ساعت بزار تو شیر بمونه بعدش بزنش تو تخم مرغ هم زده بعدشم ارد سوخاری با برنج یا همونطوری بخور خیلی خوب میشه من که اینطوری دوس دارم و میپزم

من بیشتر پلویی دوست دارم تو پیاز تفت میدم بعد نمک زردچوبه و فلفل سیاه میزنم رب هم میزنم میذارم گوشه ی لایه برنج صافی ی لایه این مواد سیب زمینی سرخ کرده زرشک شسته شده دیگه برنج باز همینطور میدارم دم بکشه

من آماده سوخاری میخورم

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد