۸ پاسخ

اره اینجوریه آدم موقع دادن گیج میشه

آره کولیک ایز میدادم دوتا دفعه خریدم هر دفعه ژله ای بود کش میومد

اره خیلی کش میاد

ژله ای نی یکم غلیظه

کولیکید ک من میدم خیلی غلیظه

شاید این شربتی که میگی استثنا باشه ولی شربت ژله ایی تا حالا ندیدم

شربت که اسمش روشه باید رقیق باشه شاید تاریخش گذشته

من که به دخترم میدادم روان بود!

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی