۱۲ پاسخ

تف تو قبرت گهواره

خدااااا لعنتت کنه گهواره

خدا از گهواره نگذره😂

من خوردم مشکلی نداره فک کنم 🤟

کی درمیاد😂

پیام برا ۱۰ ماه قبلهههه نکن گهواره😭😭😭😭

وای مگ ازگیل اومده ب بازار😍

مگه ازگیل در‌اومده؟😶

نه ممنوع نیس ولی کلا ازگیل طبع سردداره خیلی نخور، درحد یه کاسه کوچیک بخور، من چندسال پیش یبار نشستم یه سینی خوردم معده درد و اسهال استفراغ گرفتم افتضاح

منکه خیلی خوردم این هفته ،چرا بد هست؟

من امروز چندتا خوردم
تو گوگل زده بود یکمش مشکلی نداره

فک نکنم بد باشه

سوال های مرتبط

مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری