مامان جونیاا علائم رفلاکس پنهان چیه؟؟؟؟

۳ پاسخ

من پسرم وقتی زیاد گریه میکنه صداش میگیرع.عطسه هم‌میکنه که میگن طبیعی.بعضی وقتااا شیر میخوره ملچ ملوچ میکنه فک میکنم از این باشه که خوب سینمو نمی گیره.
حالا نبری دکتر خطرناکه؟
این‌رفلاکس رو دکتر بچه رو معاینه کنه متوجه میشع؟

سلام ، ولع شیر یک عامل مهم هست ، اگر ولع شیر خوردن داره و زیادی شیر میخوره رفلاکس پنهان داره، ببرید دکتر

ملچ و ملوچ کردن
تک سرفه و عطسه
گرفتگی صدا
شیرتاگلو میاد و قورت میده.

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی