۳ پاسخ

دگزاااااا 🙄

دکتر ببر خودش داروی مناسب سن بچه رو میده

وا دگزاااا بچه برا ادم بزرگ تجویز نمیشع اونوقت برا بچه اسپری بینی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان آریام 🥰 مامان آریام 🥰 ۱۴ ماهگی