میگن روغن زیتون پوست بچه رو خوب درخشان می کنه
یبوست
چون من خیلی یبوست دارم از ماه اول تاحالا ک ۸ ماهمه بخدا بزور شکمم کار میکنه یک ساعت بیشتر میشینم دشسویی
همینجوری میخوریم یا روی یچیز بزاریم مثلن سالاد یاچیزای دیگه
یبوست زیتون هم میشه خورد روغن نخوردم والله
خوشگل هم میکنه بچه رو،برای یبوست هم میخورن
ولی من حالم از روغن خوردن بهم میخوره
روغن زیتون را برای یبوست میخورن ولی نباید زیاد مصرف بشه تو سه ماهه اول
ولی کلا برای یبوست خوبه
برای یبوست روزی ی قاشق کوچیک من درگیرشم، 😂
من میخورم بخاطر یبوست
برای یبوست عالیه
برا رفع يبوست در بارداري عاليه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.