۴ پاسخ

بیشتر نمیشه فقط کمک میکنه کمتر از این نشه..واسه من با وجود استراحت و شیاف رسید ب ۲۴و سرکلاژ شدم اگر زیر۲۹-۳۰هستی حتماسرکلاژشو ک خیالت راحت باشه

فقط باید استراحت کنی بستگی به طول سرویکس داره استراحت نسبی تا مطلق بعد بیشتر میشه

فقط باید استراحت بکنی

فقط استراحت مطلق و شیاف . اگر خیلی کمه حتما سرکلاژ کن ک خاطرت جم شه

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۶ ماهگی