بچها کسی تو دوران بارداری باشگاه میره؟

۷ پاسخ

من ماهای آخر میرفتم یوگا
عالیییی بود

پایان س ماه اول میتونین یوگا برید

نه خطرناکه

من میخوام برم اگه دکتر گفت مشکلی نداره . تمرینای سبک میکنم

تا ماه ۴ میگن نرید بهتره،،بعدش هم به جای باشگاه یوگا بارداری برید خیلی میگن خوبه

نه

خیرررر

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری