بچها تن ماهی خوب نیست تو این دوران

۶ پاسخ

کلا کنسرو نخور به هییچ عنوان

ن نخور

نه عزیزم بهتره کنسروی نخوری کلا

من اولا نمیدونستم فقط تن ماهی میخوردم بد که فهمیدم گه گداری میخورم خدارو شکر بچه هم سالمه امروز رفتم سنو همش ورجه ورجه میکرد

هیچ کنسرو نخوری بهتره چون موادرنگهداره دارن

نه عزیزم جیوه دارن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان حیدر مامان حیدر هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامانی🤱 مامانی🤱 قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری