۳ پاسخ

هیچی فقط باد در کنید🤭😂 واقعا راهکاری نداره منم خیییلییی نفخ دارم و متاسفانه ن باد گلو دارم ن معده فقط اگه استفراغ کنم بهتر میشم

سوال منم هست😂😁

هعیییی این سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد