چرا میگن بعد 30هفته طول سرویکس مهم نیست ؟

۶ پاسخ

مهم که هست ولی چون بعد از هفته ۳۰ دیگه نمیشه کاری کرد بخاطر این میگن چون نمیشه سرکلاژ کرد
نهایت شیاف و امپول و استراحت

ازهفته سی وخرده مهم نیس چون دیگه بچه کامله

دکتر منم امروز گفت

من سرکلاژم و دکترم اصلا هیچوقت چک نکرد دیکه گفت سرکلاژی و لازم نیست

آهان

اتفاقا دکتر من همیشه میرم میگیره حتما مهمه که میگیره چون زایمان زود رس نشون میده

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری