۷ پاسخ

خییییلی زوده از ۲۰ هفته کم کم در میا

اون نفخه
تا ماه چهارم نفخ میره و بعد تازه شکم اصلی نمایان میشه

مال منم یه ذره دراومده

والا من نداشتم

زوده بالام

خیلی زوده ک

ببینم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری