۷ پاسخ

دکتر گفت اگه تب رو از زیر بغل بگیری۳۷/۲ تب حساب میشه

معمولا تب بچه ها رو زیربغل چک میکنن که معمولا نیم درجه کمتر هم‌نشون داده میشه پس 38خیلی بالاس بعلاوه ی اون نیم38ونیم میشه که کنترلش سخته...پس بهداشت اشتباه میکنه. دقیق همون 37ونیم هستش ...

واکسن زدی؟

بهداشت گفت ۳۸تب

اتفاقا سوال منم هست بره دختر منم ۳۷.۴

بله تب ب حساب میاد با تب سنج دمای بدنشو چک کن بالا نره

بالای37/5تب محسوبه

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی