پهلوم درد میگیره عیبی نداره؟

۶ پاسخ

فقط بگو دیگه کجامون درد نمیکنه😂😂😂

من زیرشکمم گاهی دردمیگیره کسی اینجوری هس؟؟

منم دارم میزنه ب گودی کمر مثل درد پریودی

بخاطر رو پهلو خوابیدن من پهلو چپم داغونه

اگه شدید نیست اشکال نداره

بخاطر استراحت کردنه
من از درد پهلو نمیتونم تکون بخورم

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد