دیشب پیاده روی کردم ۳ ساعت پاهام درد میکنه با کمر عیبی نداره

۵ پاسخ

۳ساعت یکم زیاده تو این هفته ها 🤯
امروز کلااستزاحت کن

۳ساعت خیلیه
اشکال نداره امروز حسابی استراحت کن

خیلی زیادههه،اونم ازاین هفته،بایدازهفته ی ۳۵۳۶پیاده روی کرداونم بااحتیاط عزیزم،اینجوری خدایی نکرده بچت میادپایین استراحت مطلق میشی

منم دیروز صبح رفتم راهپیمایی تا شب کمرم درد میکرد ، یه روز کامل استراحت کردم خوب شد

سه ساااعت!!!زیاده عزیزم😐😑

سوال های مرتبط