زیر دلم درد میگیره عین وقتایی که میخوای پریودبشی عیبی نداره؟؟

۵ پاسخ

اگه دکتر رفتی و پیگیر شدی و گفتن طبیعیه فقط توکل کن ب خدا و از همون بخواه بهت ارامش بده تا بارداریتو ب خوبی پشت سر بزاری

خیلی دارم این روزا استرس میکشم چون جفتم پایین خیلی نگرانم همش ذهنم درگیر نکنه از دستش بدم سخته ۵ماه تو شکمت باشه با تکوناش زندگی کنی خدایی نکرده زبونم لال کاری بشه من میمیرم

اگه خیلی کمه طبیعیه منم هفته های شما اینجوری میشدم

شیاف پروژسترون استفاده کن و دکترت رو در جریان بذار

شیاف بزار استراحت کن
اگه شدت دردت بیشتر شد برو دکتر یا بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری