سرکلاژیا کیا از پماد برای عفونت استفاده میکنننننننن

۲ پاسخ

اخ نگو از پمااد، من که دوهفته بعد سرکلاژم عفونت گرفتم ، یعنی داشتم میمردم، خدا این مدل خارش رو برای هیچ کس نیاری، یعنی انقد بدنت میخاره که دیگه دیوونه میشی، من تا یک ماه پشت هم اون پماد و استفاده میکردم

اصلاً اگر عفونت نداشته باشی نیاز ب استفاده پماد نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🩵 مامان هدیه امام رضا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری