خانوما عدد بتا ۲۰۰خوبه یا کمه یا برا هرکس فرق داره

۴ پاسخ

چند روز از موعد گذشته

بنظرم باید خوب باشه

خوبه
فکرکنم فرق داره چون من یکی از اقواممون چندروز بعداز پریود بتا ۴۰۰ بود ولی مثلا خوده من دوروز بعدش ۶۰۰ بود
واسه من اولش ۴۴ بود😂🤦🏻‍♀️

خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته چهاردهم بارداری
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان کوچولو👼🏻 مامان کوچولو👼🏻 هفته ششم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری