خانما شما تو دوران بارداریتون شله زرد خوردبن؟

۹ پاسخ

نه نخوردم

نه اصلا .من دیگ‌کاجیم درست کنیم فقط زردچوبه میزنیم ک بخورم

بله خوردیم

بله ...

اون زعفرون تو شله زرد که ایرادی نداره عزیزم منم خوردم دمنوش زعفرون خوب نیست

من خوردم فرداش سرکلاژ شدم 🥲

نه من هیچ ریسکی نمیکنم

من هرروز شربت خاکشیر زعفرون میخورم😂یکوچولو ک چیزی نمیشه ک.

بله من ماه رمضون خوردم ولی در حد چند قاشق و کم

سوال های مرتبط

مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل و پسری🩵 مامان دخمل و پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری