خانما شما شربت و شله زرد میخورید؟بخاطر زعفرانش میگم

۶ پاسخ

من نه جرات نمیکنم

اره اون ی ذره هیچ کاری نمیکنه
اونی ک بده دم کرده غلیظ زعفرانه ک امکان سقط هست باهاش

آره عزیزم پس چی الان دیگه جای بچه سفت شده ضرری نداره من که میخورم

اره بابا
هفته های اول خطرناکه الان که دیگه سفت شدن

آره سخت نگیر اون یکذره ضرر نداره

کم بخور عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل و پسری🩵 مامان دخمل و پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی