ماست و هندونه برا شیرم بده؟نفاخ نیستن یا ..؟؟

۸ پاسخ

لبنیات خوب نیس هندونه هم نفاخه کم بخور

من دو ماهه نه هنونه نه لبنیات دکتر گفت نخور نفخ دارن

من ماست میخورم

هندونه نفخ داره

من ماست میخورم
ولی هندونه نخوردم

ماست فک نکنم نفاخ باشه ولی هندونه نفاخه کم بخور

ماست رو نمیدونم اما من هندونه میخورم

هردوتاش سردیه

سوال های مرتبط

مامان اسماء مامان اسماء ۱۰ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی