۵ پاسخ

شاید واقعا طبیعیه فقط باید مراقب باشید ک زایمان زود رس نشه خدایی نکرده من تصمیم گرفتم تحرکمو کمتر کنم تا همین دو سه ماه هم بگذره

من زیرشکمم و واژن خیلی درد دارم مخصوصا با تحرک یا بیرون رفتن ولی میگن طبیعیع نمیدونم کم شده یان

نشونه نداره

ینی درد یا فشار تو ناحیه واژن احساس نمیشه یا لقد های بچه تو واژن؟

نشونه ای نداره با سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری