سزارین واقعا سخته

۱۰ پاسخ

۷لایه پاره میشه دیگه🥹👌

هردو زایمان سخته خدایی.دیگه بستگی ب بدن و صبر خودمون داره.طبیعی بتونی تحمل کنی یک روز درد میکشی و بعدش فقط ی بخیه سطحیه.سزارین درد لحظه نداری و بعدش درد اون جراحی سنگین و باید تحمل کنی.

منم ۱۴روزه سز شدم خیلی دردناکه هم طبیعی هم سز دوتا زایمانمم وحشناک بود

چرا سز شدی؟

مبارک باشه عزیزم بی حس یا بیهوشی؟

سزارین مزخرفه 🥲🥲😭

منم ۱۴روز سز شدم حیلللللللی حالم بده

۹ روز دیگه درداش تموم میشه همه‌چی یادت میره فقط صبور باش زود میگذره تا میتونی راه برو کع ورم نکنی چیزای مقوی بخور مایعات زیاد بخور

عزیزم طبیعی از اونم سخت تره خداروشکر به سلامتی تموم شدی

صددرصد وحشت منم از سزارین بخاطر همین سختیشه دیگ

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی جان مامان علی جان ۵ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی