صد در صد سزارین
سزارین
ببین الکی میگن بعد طبیعی درد نداری.درد جمع شدن رحم.درد غده های شیری موقع مک زدن.من که سزارین بودم بیشتر دردم وقتی بود مک میزد رحمم شروع میکرد جمع شدن.تازه همینجا خودشون از بخیه هاشون مینالن که نمیتونن بشینن و فلان.ماساژ رحمیم که طبیعی داره.برو سزارین کن بچت لااقل مطمعن باشی سالم تحویل میدن.
روز دهمم رو پایی.من شب دهم دستگاه اوردم بچم زیر دستگاه گذاشتم برا زردی
شوهرمم شبکاره کلا.تنها بودم.
من سزارین راحت بودم خیلی
قطعا سزارین شک نکن
ب اجبار دکترم طبیعی اصلا نمیدونم چجوری هست😮💨
بستگی به شرایط جسمیت و قرارگیری بچه داره عزیزم هردو درد داره هردو خونریزی داره هردو بخیه داره اما زایمان طبیعی قبلش درد داره بعد بدنیا اومدن لچه تمام دردا میرن و راحت پامیشی کاراتو میکنی ولی یزارین نه بعدش درد داره و تا چند ساعت باید دراز بکشی چند ساعت چیزی نخوری تکون ندی خودتو تازه مسکنا و بیهوشی وقتی اثرشون بره دردات شروع میشن اینایی ک میگن ما بعدش درد نداشتیم باور نکن خیییلیا دور ور من درد داشت نمل سزارینشون حتی چند سال بعد عمل جای عمل تیر میکشیم و سوزن بیهوشی و اسپاینال هم درد میکرد تا مدت ها ولی طبیعی نمیگم درد نداره ، داره ولی به اون اندازه نیستش قبلش درده بعدش راحت میشی اندازه یک روز نهااایت دوروز درد میکشی بعدش راحتی دیگه ، اما برا زایمان طبیعی باید خودت روحت جسمت اون درد رو بپذیره و قبولش کنه تا راحت باهاش کنار بیای نه اینکه یهویی تصمیم بگیری از قبل باهاش انس بگیر بپذیرش زایمانتو ک درد داره همینطوری راحت قرار نیست بچه بدنیا بیاد ، و در اخر تصمیم با خودته تحقیق زیاد بکن ، (من انتخابم زایمان طبیعیه)
تا ابدددد سزارین
من ک سزارین انتخاب کردم
قطعا سزارین
سزارین من راضی بودم
سزارین واقعا خوب و راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.