خانم ها هندوانه توبارداری ک ضرر نداره؟

۹ پاسخ

ميگن بچه رو تنبل ميكنه
من تر بارداري قبليم همش كاسه هندونه بغلم بود و مدام در حال خوردنش بودم
حالا دخترم به شدت تنبله😅

خوبه من از اولش خوردم فقط تاصبح باید بری دستشویی
زیاد نخور تو طول روز بخور شب بخوری تا صبح خواب نداری 🥲

فقط شبا نخور چون تا صبح باید بری دسشویی😭

در حد معمول اوکیه ولی زیادش ضرر داره هم قند داره هم آب بدن بخاطر تکرر ادرار بارداری همراه آب هندونه بیشتر دفع میشه

هیچی تو بارداری ضرر نداره جز ۲ و ۳ تا چیز ک هممون میدونیم

ن چیزی نداره ک من متنفر بودم ولی دوران بارداری عاشقش شدم نون وپنیر هندونه شده وعده غذاییم

نه ولی زیاده روی نکن قند داره خیلی

نبابا فک نکنم من خیلی میخورم دلم فقط خربزه و هندونه میکشه

امیدوارم نداشته باشه چون من خیلی میخورم🫩🫩🫩

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان 🩵محمد🩵 مامان 🩵محمد🩵 ۲ ماهگی