۳ پاسخ

خانومی فقط بیخیال باش ب بچه فک نکنین خودتون لذت ببرین انشاالله خدا نی نی هم میده بهتون تا وقتی که حساسیت ب خرج بدین سخت میگیره بیخیال باشین فقط

اگه دکترت قرصی داده مقاومت نکنو حتما بخور معمولا به دکتر اعتمادکردن ب نفع ادمه و اینکه از زمانی که اقدام رو شروع کردی زیادییی غذاهای گرم مثل زعفرون و اینا نخور چون ممکنه باردارباشی

چیزای گرم بخور شکم و پاهات رو گرم نگه دار تو گوگل یا یوتیوب سرچ کن یوگا برای تقویت تخمدان بعد شده ده دقیقه در روز انجام بده.ورزشای سنگین نکن ب تخمدان فشار میاد.من خودم از عطاری روغن سیاه دانه گرفته بودم یروز درمیون اروم اروم شکمو تخمدانمو باهاش ماساژ میدادم

سوال های مرتبط

مامان آوا یا آراد 🎀 مامان آوا یا آراد 🎀 هفته هجدهم بارداری
مامانِ امیدواری مامانِ امیدواری قصد بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن 🩵 مامان کارن 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری